Hivatalos bejelentést tett az MVM Next: problémák lehetnek a számlázásban, erre figyelmeztetnek!
Hivatalos bejelentést tett az MVM Next: problémák lehetnek a számlázásban, erre figyelmeztetnek! Az E.ON Hungária Csoport sikeresen befejezte az informatikai átállást, amely során egységesítette áramhálózati ügyfélkiszolgáló rendszereit.
Hitelfórum.hu hírek
Ugyanakkor arra figyelmeztettek, hogy az átállás miatt egyes ügyfelek legfeljebb 3 hetes csúszást tapasztalhattak az MVM Nexttől érkező villamosenergia-elszámoló számlák érkezésében.
Június végén informatikai átállás zajlott le az E.ON Hungária Csoporton belül, ami főként az ELMŰ Hálózati Kft. ügyfeleit – vagyis a budapestieket és Pest vármegye nagy részét – érintette, kisebb részben pedig az Észak-Dunántúlon élőket is.
A cél az volt, hogy egységesítsék az informatikai rendszereket, ezáltal egyszerűbbé tegyék az ügyintézést minden ügyfél számára – erről az Indexnek interjúban is beszélt az MVM Next vezérigazgatója.
Az átállás miatt viszont késve érkeztek be az éves leolvasási és az okosmérős elszámolási adatok az MVM Next rendszerébe.
Így több ügyfél csak mostanában kapja kézhez az érintett elszámoló számláját. Az MVM korábban e-mailben és postán is értesítette az érintetteket a számlák időzítéséről és a halasztott fizetési lehetőségről. További tudnivalók az átállásról az MVM weboldalán, míg az ügyintézéssel kapcsolatos változásokról az E.ON oldalán olvashatók.
Fontos tudni, hogy a műszaki jellegű ügyekkel továbbra is az E.ON társaságaihoz kell fordulni, míg az egyetemes szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés az MVM Nextnél történik.