Lidl áruház

Hétfőtől hatalmas meglepetés terméket árul a LIDL, sokan fognak érte reggel rohanni!

Hétfőtől hatalmas meglepetés terméket árul a LIDL, sokan fognak érte reggel rohanni!

Hétfőtől hatalmas meglepetés terméket árul a LIDL, sokan fognak érte reggel rohanni! A jövő hét elején a Lidl nagy dobásra készül. A legfrissebb hírek szerint ugyanis elkezdik árulni a népszerű magyar influenszer, Whisperton saját márkás üdítőjét, ami Sparkly néven fut.

Érdekesség, hogy Whisperton italának saját weboldala is van. A portál átböngészve kiderült, hogy ott jelenleg három ízben lehet megvásárolni az üdítőitalt. Ezek pedig a:

  • Mangó-Maracuja
  • Sárkánygyümölcs- Grapefruit
  • Bodza-citromfű

És ha ezt hinnéd, hogy egyetlen méretben juthatsz hozzá, akkor óriási tévedésben vagy. A honlapon ugyanis a Pénzcentrum cikke szerint tudatják azt is, hogy a terméket több kiszerelésben lehet kapni. A 6 darabos 2 940 forint, tehát darabja 490 forint. Ennél nagyobb kiszerelésben, 8 820 forint, mely esetén szintén 490 forint egy darab az üdítőből.

Az, hogy a Lidl beviszi az üzleteibe a magyar influenszer üdítőjét, ügyes marketingfogás is lehet, ami win-win szituációt redményez. Whisperton nyilván majd tetemes summát tesz zsebre, miközben ő ezerrel tudja majd tolni az egészet a közösségi oldalain, ami hatalmas reklám lesz az üzletláncnak.

Hányan követik Whispertont?

Hogy hány emberhez tud eljutni ezzel? Whispertont az Instagramon jelenleg 247 ezren követik, míg a YouTube-on 398 ezer feliratkozója van.

A legnagyobbat azonban a TikTok-on gurítja, azon a platformon ugyanis 1,1 millióan követik minden lépését és nézik százezerszámra a videóit. Azt pedig könnyű belátni, hogy a Lidl így olyanokhoz is el tud jutni, akik eddig talán nem rájuk gondoltak először, amikor a bevásárlásukat intézték.