Ellenőrizd a bankszámla egyenleged! Itt az OTP Bank friss közleménye!

Ellenőrizd a bankszámla egyenleged! Itt az OTP Bank friss közleménye!

Ellenőrizd a bankszámla egyenleged! Itt az OTP Bank friss közleménye! Csütörtökön technikai probléma merült fel az OTP Banknál, miután egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le egy-egy vásárlás összegét. A pénzintézet közleménye szerint a hibát egy külső szolgáltató okozta, és jelenleg dolgoznak azon, hogy kiszűrjék a duplikált tranzakciókat, hogy helyreállítsák azokat.

( Friss hírek )

„Külső szolgáltató hibája miatt előfordulhat, hogy egyes korábbi vásárlások összegét duplán terhelte a rendszer néhány ügyfél számláján. A külső partner bevonásával mindent megteszünk azért, hogy újra a helyes egyenleg jelenjen meg ügyfeleink számláján. Az okozott kellemetlenségért érintett ügyfeleinktől elnézést kérünk” – áll a rövid közleményben, amely az OTP weboldalán és alkalmazásán is fogadja az ügyfeleket.

A pénzintézet már dolgozik azon, hogy helyreállítsák a duplán terhelt számlák egyenlegét.

Az Index úgy tudja, hogy sok ügyfelet érintett a probléma. Több forrásuk is megerősítette, hogy egy külső szolgáltatónál jelentkezett a hiba: ha valaki már kifizetett egy összeget, a rendszer később újra levonta azt a számlájáról.