Jön a szuper olcsó áruház Magyarországra, mutatjuk az élelmiszerárakat! Hihetetlen olcsó!

Jön a szuper olcsó áruház Magyarországra, mutatjuk az élelmiszerárakat! Hihetetlen olcsó!

Jön a szuper olcsó áruház Magyarországra, mutatjuk az élelmiszerárakat! Hihetetlen olcsó! Előzetes árak a MERE nyitásakor:Az alábbiakban bemutatok tíz terméket, amelyek előzetes árbecslések alapján a MERE első budapesti boltjában kaphatók.

Fontosabb hírek

Az árak a boltok nyitása előtt becsült értékek, és a valós árak eltérhetnek:

  • Liszt (1 kg): 150 Ft
  • Mosópor (1,5 kg): 800 Ft
  • Étolaj (1 l): 500 Ft
  • Cukor (1 kg): 250 Ft
  • Tej (1 l): 220 Ft
  • Tojás (10 db): 450 Ft
  • Konzerv bab (400 g): 350 Ft
  • Sajt (200 g): 600 Ft
  • Tészta (500 g): 300 Ft
  • Alma (1 kg): 400 Ft

Ezek az árak az előzetes információk szerint alacsonyabbak lehetnek az átlagos piaci áraknál, amit a MERE üzletei ígérnek.

1. Szuperolcsó árak – Hogyan lehetséges?

A MERE üzletei híresek arról, hogy rendkívül alacsony árakat kínálnak, akár 20%-kal olcsóbban, mint a versenytársaik. Ezt úgy érik el, hogy közvetlenül a gyártókkal dolgoznak, minimalizálják a kereskedelmi felárakat, és szigorúan ellenőrzik a költségeket. Az üzletek kialakítása egyszerű, a termékeket dobozokból és raklapokról árulják, ezzel is csökkentve az üzemeltetési kiadásokat.

2. Kihívások a nyugat-európai piacokon

Az orosz–ukrán háború és az ebből eredő szankciók komoly kihívások elé állították a MERE-t. A cégnek több nyugat-európai országban, például Németországban, Spanyolországban és Nagy-Britanniában is be kellett zárnia üzleteit az ellátási nehézségek és a szankciók miatt. Belgiumban azonban újra próbálkoznak MyPrice néven, és Magyarországon is folytatják a terjeszkedést.

A MERE hasonló üzleti modellt követ, mint a német diszkontláncok, az ALDI és a Lidl, de még olcsóbb árakkal próbálja megnyerni a vásárlókat. Főként saját márkás termékeket kínálnak majd, és a választékuk körülbelül 1500 cikkből áll. A lánc belépése komoly versenyt hozhat a hazai élelmiszerpiacra.

A MERE érkezése várhatóan nagy figyelmet kap majd, és érdemes lesz figyelni, hogyan fogadják a magyar vásárlók az új láncot, amely az olcsó árakra helyezi a hangsúlyt, de egyszerű, puritán üzleti modellje miatt talán kényelmetlenségekkel is járhat.