Telekom ügyfelek figyelem! Teljes leállás jön!
Telekom ügyfelek figyelem! Teljes leállás jön! Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása miatt október 22. estétől csaknem egy teljes napra leállnak a Magyar Telekom olyan kulcsfontosságú szolgáltatásai, mint a telefonos alkalmazás, az online fiók, az Üzleti önkiszolgáló portál és a cég hivatalos weboldala. A leállás alatt a közösségi oldalain tájékoztatja majd a telekommunikációs óriás az ügyfeleit a karbantartás állapotáról.
Hitel fórum
A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én, kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án, szerdán 18 óráig a Telekom alkalmazás, a Telekom-fiók, a telekom.hu és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető. Az 1414-es lakossági és az 1400-as üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre, és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.
Az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében informatikai rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, karbantartjuk, a munkálatokat pedig úgy időzítjük, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleinknek– írta a cég közleményében.
Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a szolgáltató ügyfelei a mobildíjcsomagjukban foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások: az otthoni (vezetékes) telefon-, internet- és a tv-szolgáltatás is működni fog – tették hozzá.
A Mobil Vásárlás alkalmazás (autópálya-matrica, parkolás, lottó stb.) és roamingszolgáltatások szintén a megszokott módon működnek, azonban havi díjas ügyfeleink a mobilvásárlási egyenlegüket nem tudják feltölteni a leállás alatt. A havi díjas mobil- és Domino-ügyfeleink a karbantartás ideje alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítőket az érintett mobilhívószámon SMS-ben, a kívánt adatcsomag kódjának beírásával bekapcsolhatják belföldről és roaminghelyzetben egyaránt (a legnépszerűbb netbővítők SMS-kódjait előzetesen, valamint a leállás alatt folyamatosan kommunikáljuk az előfizetők felé online felületünkön).
Domino-ügyfeleink figyelmét felhívjuk, hogy amennyiben egyenlegüket online felületeinken szeretnék feltölteni, azt szintén még a leállás előtt tegyék meg, valamint ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben
– figyelmeztet a szolgáltató.
A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook-oldalán folyamatos tájékoztatással segíti ügyfeleit.