Site icon Hitel fórum – családi pénzügyek

Közleményt adott ki az MVM Next – Leállás jön a hazai villanyszámla-rendszerben, rengeteg magyart érint!

Mvm next

Közleményt adott ki az MVM Next – Leállás jön a hazai villanyszámla-rendszerben, rengeteg magyart érint!

Közleményt adott ki az MVM Next – Leállás jön a hazai villanyszámla-rendszerben, rengeteg magyart érint! Az E.ON Áramszolgáltató MVM-be olvadásával egyetlen cég lesz a felelős júliustól az egész országban az egyetemes áram- és gázszolgáltatásért, és azért, hogy a jelentős informatikai átállás zökkenőmentesen megtörténjen, 2024. július 1. 16:00 órától előreláthatólag két hétre leáll az MVM áramszámlázási rendszere – hívta fel a figyelmet hétfőn kiadott újabb figyelemfelhívó közleményében az MVM. A leállás a gyakorlatban érinti a személyes, valamint az online ügyfélszolgálati és a mobilapplikációs ügyintézést is, azonban a földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézés ez idő alatt is zavartalan lesz.

FRISS HÍREK

2024. únius 30-án újabb mérföldkőhöz érkezik az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.: az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvadásával Magyarországon az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást már ez az egy cég nyújtja majd, így egyszerűbb lesz az energiaügyek intézése – emeli ki az MVM közleménye. Az új ügyfélkör átvétele jelentős informatikai átállással jár, ezért az MVM áramszámlázási rendszere – amely jelenleg a korábbi Elmű-Émász ügyfeleit szolgálja ki – július 1-jén délutántól leáll.

Jelzik: az informatikai átállás miatt korlátozottan lesz elérhető az áramügyintézés azon ügyfelek számára, akiknek a számláján villanykapcsoló ikon van feltüntetve, azaz 2021. szeptember 1-je előtt még az Elmű-Émász ügyfelei voltak. Az új, áram-gáz közös online ügyfélszolgálaton és az MVM Next mobilapplikációban számos funkció nem lesz elérhető, diktálásra, e-számla-igénylésre vagy -lemondásra nem lesz lehetőség, továbbá nem fog működni az online bankkártyás fizetés sem.

Az ügyfélszolgálati irodákban sem lehet bankkártyával fizetni, ezért a számlák kiegyenlítését az ügyfelek csekkes befizetéssel, illetve átutalással rendezhetik a számlán szereplő bankszámlaszámra. A régi áramos online ügyfélszolgálat és a hozzá tartozó MVM Next EnergiApp mobilapplikáció sem lesz elérhető az átállás ideje alatt.

A telefonos diktálás lehetősége az átállási időszakban is biztosított (+36 20 888 1260, +36 30 818 1260, +36 70 801 1260, vezetékes telefonszámról hívható: +36 80 424 526). A bediktált mérőállásról az ügyfelek a rendszer újraindulását követően kapnak számlát. Rendkívüli diktálásra nincs szükség.

Az MVM ezúton is kéri előre fizetős mérőt használó ügyfeleit, akiket külön is értesít, hogy gondoskodjanak időben mérőik feltöltéséről: online és a feltöltőpontokon ezt 2024. július 1-jén 15:30 óráig tudják megtenni, a leállás kéthetes időszaka alatt a mérőkhöz feltöltőkód vásárlására itt nem lesz lehetőség.

Az informatikai leállásról az MVM Next részletes tájékoztató levélben is értesíti ügyfeleit. A részszámlás ügyfelek a papíralapú tájékoztató levél mellett jellemzően két eltérő fizetési határidejű részszámlát kapnak, hogy a rendszerleállás ellenére a megszokott időben végezhessék befizetéseiket.

Exit mobile version