Itt az MVM Next közleménye – ellenőrizze mindenki a januári számláját!

Itt az MVM Next közleménye – ellenőrizze mindenki a januári számláját!

Itt az MVM Next közleménye – ellenőrizze mindenki a januári számláját! Az MVM új szolgáltatás az MVM Next a gördülékeny kiszolgálása érdekében jött létre. Az MVM két informatikai rendszerből szolgálja ki az ügyfeleit, ezt egységesítik most. Ennek első lépéseként 2025. január 1-jétől a legrégebbi MVM-es felhasználók egy köre már átkerült a jövőbeni egyetlen, korszerű áramügyintézési rendszerbe.

Friss hírek

Az átállás legfontosabb eleme, hogy az érintett ügyfelek azonosítói megváltoznak, ezek a januári felhasználásról szóló számlán jelennek meg először. A számlákon így a megszokott konnektor helyett villanykapcsoló szerepel majd, az ügyintézés során ezt kell választani.

Az MVM Next arra kéri ügyfeleit, hogy átutalással való fizetéskor mindig az aktuális számlán szereplő bankszámlaszámot adják meg, és szükség esetén frissítsék azt.

A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknek nincs teendőjük, a bank felé korábban megadott megbízás továbbra is érvényben marad, de fontos gondoskodni a megfelelő fedezetről a bankszámlán.

Az átállás nem érinti a korábbi regisztrációt az MVM Next online ügyfélszolgálaton vagy mobilapplikációban. Ezek továbbra is aktívak és érvényesek, a korábbi és új számlák, mérőállások egymástól elkülönítve jelennek majd meg.

Az MVM Next felhívja a Díjnet rendszerében fizető ügyfelei figyelmét, hogy a 2025. január 1-je utáni dátummal kiállított villanyszámlákat már nem lehet a Díjnet rendszerében megtekinteni és befizetni. Az MVM Next átmenetileg papírszámlát tud csak küldeni az ügyfél címére.

Február második felétől áll rendelkezésre az e-számla-beállítás lehetősége, a társaság kéri ügyfeleit, hogy regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next applikációjában, hogy az e-számlaküldés visszaállhasson.