Site icon Hitel fórum – családi pénzügyek

Hatalmas változás a benzinkutakon, mostantól így lehet fizetni a kutakon!

Hatalmas változás a benzinkutakon, mostantól így lehet fizetni a kutakon!

Hatalmas változás a benzinkutakon, mostantól így lehet fizetni a kutakon! A digitális fizetési megoldások népszerűsége mellett a készpénzhasználat továbbra is meghatározó szerepet tölt be a mindennapokban, erre az igényre reagálva az MBH Bank 55 Mol-töltőállomáson helyez el bankautomatákat – jelentették be a vállalatok vezetői.

Friss hírek

Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója elmondta: felméréseik szerint a digitális fejlesztések mellett az ügyfeleknek szükségük van a hagyományos megoldásokra is, és a pénzintézet célja, hogy ezt az igényt is kiszolgálja. A banknak már 1056 bankautomatája érhető el országszerte, és a tervek szerint 2026-ra 1900 automatát üzemeltetnek majd. Ennek egyik állomása a Mol-lal kötött megállapodás – közölte, megjegyezve: az első körben telepített ATM-eket igény esetén újabbak követhetik.

Az MBH közleménye szerint 2025-ben havonta 50-60 automatát telepítenek, tavaly 500 új generációs ATM-et helyeztek üzembe. A több mint 10 milliárd forintos fejlesztési projekt eredményeként 2025 végére több mint 1400 helyszínen lesznek elérhetők az MBH ATM-ek, ami a projekt indulásához képest több mint 700 új telepítési pontot, vagyis duplázódást jelent.

Barna Zsolt ismertette azt is, hogy az MBH-nak mintegy 2,5 millió ügyfele van, 400 fiókot üzemeltetnek, ami az ország legnagyobb fiókhálózata. A Mol-lal kötött partnerség illeszkedik a bank fejlesztési programjához.

Bacsa György, a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója mérföldkőnek nevezte az MBH csoporttal kötött stratégiai partnerséget. Az együttműködés keretében újabb szolgáltatást nyújtanak az érintett töltőállomásokon, az ország legtöbb részén elérhető lesz az azonnali készpénzfelvétel.

Az ügyvezető igazgató felidézte: célul tűzték ki, hogy a Mol-kutak ne csak üzemanyagtöltő-állomások legyenek, hanem egyre több kényelmi szolgáltatást is nyújtsanak.

A stratégiai partnerséget Magyarország két olyan nagyvállalata kötötte, amelyek kulcsszerepet töltenek be a saját szektorukban, ezzel utat mutathatnak minden más üzleti együttműködésnek.

Ratatics Péter, a Mol csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: a vállalat szolgáltatási portfólióját az ügyfelek igényei alapján építik, az MBH Bankkal kötött együttműködés újabb fontos lépés a kényelmi szolgáltatások bővítésének terén. (MTI)

Exit mobile version