Rendkívüli bejelentés érkezett: Bejelentették a bezárások dátumát!

Rendkívüli bejelentés érkezett: Bejelentették a bezárások dátumát!

1: Bezárja itteni üzleteit és kivonul Magyarországról a Salamander.

2: Vasúti mellékvonalak bezárására készül az Orbán-kormány


Bezárja itteni üzleteit és kivonul Magyarországról a Salamander. A cipőkereskedő cég évek óta veszteséges nálunk, németországi anyavállalata tavaly év végén csődvédelmet kért.

Tisztelt követőink, vásárlóink és rajongóink!

A Salamander tulajdonosa úgy döntött, hogy a jövőben nem kívánja folytatni a kiskereskedelmi tevékenységet Magyarországon, ezért sajnálattal tájékoztatunk benneteket, hogy üzleteink hamarosan végleg bezárnak.
A SALAMANDER ÜZLETEKBEN MOSTANTÓL MEGKEZDÜK A VÉGKIÁRUSÍTÁST!
Így minden termék akciós áron kapható!
Ezúton is köszönjük, hogy hűséges Salamander vásárlóként velünk tartottatok!

Ez a bejegyzés jelent meg a Salamander közösségi oldalán.


Rendkívüli bejelentés érkezett: Bejelentették a bezárások dátumát!Döbbenet – kommentálta csütörtök esti Facebook-posztjában a Közlekedő Tömeg civil szervezet, hogy a MÁV-Start és az Építési és Közlekedési Minisztérium tíz vasúti mellékvonal bezárásra készül Magyarországon.

A Közlekedő Tömeg értesülései szerint

  • a 38 Nagyatád – Somogyszob,
  • a 47 Godisa – Komló,
  • a 78 Balassagyarmat – Ipolytarnóc,
  • a 89 Miskolc – Tiszaújváros,



  • a 98 Abaújszántó – Hidasnémeti,
  • a 103 Karcag – Tiszafüred,
  • a 114 Mátészalka – Csenger,
  • a 121 Mezőhegyes – Újszeged,
  • a 125 Mezőhegyes – Battonya
    • és a 146 Lakitelek – Kunszentmárton



mellékvonalról van szó, csakhogy a civil szervezet szerint a mellékvonalak bezárása aligha fogja enyhíteni a MÁV problémáit és akut járműhiányát, hiszen kevesebb mint tíz jármű szabadul fel egész Magyarországon. „A MÁV dízelüzemű vonalait érintő krízis megoldása egyszerű lenne: a pályaállapotok javítása bontott anyagból, és a járműállomány rendbe hozása karbantartással és használt járművek beszerzésével a fővonali projektekhez képest századannyi forrásból megvalósítható. Nem pénzkérdésről van tehát szó, kizárólag a döntéshozói elköteleződés hiányzik” – írja a Közlekedő Tömeg, amely összefüggést a bezárási hullám és a három nappal ezelőtti hodászi baleset között.

error: Content is protected !!