Hatalmas roham a Lidlben: van, ahol már kora reggel óta sorban állnak, van ahol elfogyott a régóta várt slágertermék!

A közösségi média zárt csoportjaiban már arról írnak, hogy a Lidl régóta várt slágerterméke, a játékkonyha a hatalmas érdeklődés hatására a boltlánc több üzletében is a reggeli órákban, sőt valahol az első percekben elfogyott.

Kiemelték azt is, hogy a vártnál nagyobb érdeklődés esetén néhány áruházban már a kora reggeli órákban, vagy akár az első napokban is készlethiány alakulhat ki a slágertermékből. A zárt csoportokban megjelent információk alapján igazuk is lett, néhány Lidl-üzletben valóban elkapkodták a gyerekkonyhát a vásárlók.



Egy másik nyomós ok, amely szintén indokolhatta azt, hogy egyes üzletekben a tavalyinál kisebb darabszámú játékkonyha érkezett, hogy információink szerint a nagy népszerűség és a felvásárlási láz ellenére bizonyos boltokban a tavalyi készlet közel 25-30 százaléka megmaradt decembert követően is.

annak, aki a számos kiegészítőt tartalmazó minőségi fajátékot haza szeretné vinni, a legfrissebb katalógusár szerint 29 999 forintot kell fizetnie a lidl üzletében.



A másik sláger:

Amikor megnyílt anno a 90-es évek végén az egyik legelső valódi supermarkete a Penny Market a bolt előtt kígyózó sorok álltak. Köszönhető ez nagyrészt az újdonság varázsán túl annak, hogy az áruházlánc lógójával ellátott, sárga alapon piros mintás baseball sapkát kaptak az első vásárlók.

Már alsós koromban sem értettem, hogy miért képes valaki órákat sorban állni egy gagyi promó ajándékért. Vagy arra emlékeztek amikor a fél ország a Tescoban pontokért kedvezményesen megvásárolható Fila táskákban járt? Az is minden volt csak nem menő, vagy trendi.



Na és ennek mi köze van a Lidl-cipőkhöz?

Amik amúgy nem csak cipők, az áruházlánc egy egész kollekciót, papucsot, pólót, zoknit dobott piacra kis darabszámban. Szóval, ez és az előző két példa között az a különbség, hogy amíg az első kettőt vagy ingyen vagy kedvezményért lehetett megszerezni – ha nem vágysz Fila táskára akkor is vásárolsz a boltban és ha már össze jön a pont, megveszed, legalábbis sokan így tettek – addig a Lidl-s cuccoknál nincsen rád tukmálva a dolog.

A limitált, kis darabszámban kiadott ruhákat pedig gyorsan elkapkodták Budapesten és Európa több országában. Amikor csütörtök délután a komlói Lidlben jártam még viszonylag nagy választék volt cipőkből, bár papucsból már csak egy pár árválkodott a polcon. Pedig akár befektetésként is megérheti felvásárolni a cipőket, egyes netes piactereken már akár hétszeres áron árulják őket.

Csütörtök délután még viszonyag nagy választék volt a cipőkből Komlón.
Csütörtök délután még viszonylag nagy választék volt a cipőkből.

De miért ekkora sláger egy az olcsóságáról híres áruházlánc saját márkás terméke? Egyáltalán miért adtak ki saját ruhakollekciót?



Az egész egy tavalyi áprilisi tréfával indult, mikor is az áruházlánc feltöltött egy képet arról, hogy saját sportcipő fogalmazásába kezdenek. Miután kiderült, hogy csak tréfa volt a dolog, a csalódott emberek követelni kezdték, hogy a valóságban is lehessen kapni a sneakert. Első körben legyártottak 400 darabot, melyeket egy nyereményjáték keretein belül lehetett megkaparintani. Ezek a cipők aztán sokszoros áron kezdtek terjengeni a neten. Végül arra jutott a cég, hogy Európa-szerte, különböző országokban, különböző időpontokban kidobnak egy-egy kollekciót. Hozzánk most ért el.

error: Content is protected !!