Állások Pesten és környékén, November 15-i kezdéssel! Nettó 320,000ft fizetéssel, 8 órás műszakban keresnek dolgozókat >>>
Munkahelyi információk
Feladatkör, kompetenciák és felelősség
• Dinamikus, gyors ütemű környezetben kell dolgozni, ahol kulcsfontosságú az önmotiváció és a minimális felügyelet melletti munka képessége
• Az alkalmazásinfrastruktúra hardverkapacitásainak elemzése és ajánlások nyújtása a vezetőség számára a fejlesztésekhez.
• Tervezze meg és automatizálja a robusztus szolgáltatási folyamatot a környezeti beállításokhoz (ideértve a teszt- és fejlesztési környezeteket is).
• Vezető konfigurációs automatizálási erőfeszítések mind a szerver, mind az alkalmazás konfigurációi számára
• Hibrid-felhő alapú megoldások tervezése gyakorlati ismeretekkel.
• Együttműködés építészekkel és biztonsági szakértőkkel a szolgáltatások biztonságának biztosítása érdekében
• A működési problémák előrelátása a rendszer teljesítményének megfigyelésével és az operatív célok tanulmányozásával, miközben az operatív problémák megoldására is megoldással szolgál
• Gyakorlati megértés olyan fogalmakkal, mint a folyamatos tesztelés, a folyamatos üzembe helyezés és a folyamatos integráció
• A folyamatok folyamatos dokumentálása és felhasználói útmutatók készítése Infrastruktúra-követelmény dokumentumok és rendszertérképek létrehozása az adatközpontokban telepített alkalmazások automatikus méretezéséhez.Elvárások:
• Legalább 5 év megfelelő szakmai tapasztalat szükségeltetik
• Felhasználó szintű ismeretek felhőalapú technológiákról (AWS / Azure / Google C)
• Szilárd operatív ismeretek Windows Server és /vagy Linux operációs rendszerekről
• Két vagy több technológia ismerete az alábbiakból: PowerShell, Python, Bash, JSON és REST API-k
• Virtuális környezetekben szerzett jártasság, például Hyper-V és / vagy ESX
• Verziókezelési és hibakövetési rendszerekkel kapcsolatos tapasztalatok (Git, Bitbucket, Jira)
• Folyékony, magabiztos, aktív angol nyelvtudás, képesség összetett ötletek angol nyelvű továbbítására
Egyéb béren kívüli juttatások
Megbízó
Információtechnológia, számítógépes programozás, internetes portálok
A partnercég termékportfoliója a távoli összeköttetést segítő szoftverektől indult, mára a világ 10 legbefolyásosabb SaaS (software-as-a-service) IT nagyvállalata között tartják számon.
A munkavállalóval kapcsolatos elvárások
A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
posztgraduális végzettség
Beszélt nyelvek
Hirdető cég
A cég rövid jellemzése
Az alkalmazottak száma
A cég címe
Károly körút 5. félemelet 1.
1075 Budapest
Munkahelyi információk
Feladatkör, kompetenciák és felelősség
Hello, mi vagyunk a Livlia!
Magyarország első hibrid ingatlankereskedelmi portálja vagyunk. Teljesen megváltoztatjuk azt, ahogy az emberek lakást, albérletet adnak és vesznek, saját fejlesztésű innovatív digitális megoldásainkkal. És most szükségünk van legalább két új csapattagra.
A feladat
• kapcsolattartás régi és új ügyfelekkel,
• tájékoztatás, végigvezetés a szerződési folyamatokon,
• technikai és ingatlanszakmai ügyfélszolgálati segítségnyújtás.
Az ideális jelölt:
Ebben a közegben nagyon jól jön, ha van kreatív vénád, van benned proaktivitás, empátia és vállalkozó szellem.
Ha örömmel viselnéd a szíveden naponta akár tucatnyi ügyfél sorsát akkor sok szeretettel várunk, különösen ha dolgoztál már egyéni vállalkozóként, rendelkezel értékesítési vagy ügyfélszolgálatos tapasztalattal, esetleg jártas vagy a magyar vagy nemzetközi ingatlanpiaccal kapcsolatos kérdésekben.
Ha érzel némi pozitív izgalmat, amikor arra gondolsz, hogy egy valóban a járatlan utat járó, magyar tech startup része vagy, akkor köztünk a helyed.
Ügyfélszolgálatos, illetve sales tapasztalat, valamint ingatlanközvetítő szakképesítés (OKJ-s bizonyítvány) előnyt jelentenek.
Miben más a Livlia?
Szinte mindenben, de íme néhány fontos különbség az ingatlanpiacon megszokottakhoz képest:
– nem kell hideghívni, nem kell ingatlanokat felkutatni,
– fix fizetést kapsz, fix bónuszokkal, nem jutalékban fizetünk,
– nem kell ingatlanbemutatást végezni.
Egy jól felépített rendszerben fogsz dolgozni, 20 fős csapatban, a munkádat a Vezető Account Manager támogatja, az Értékesítési Igazgató irányítása alatt. Mindig tiszta az irány, egyértelmű a cél.
A hétköznapjaink pörgősek, de jó hangulatúak. Folyamatosan fejlesztünk, a változás megszokott és mindennapos, De mindig együtt ebédelünk (és hetente összejövünk lazítani), ez fontos.
Ezeket várjuk Tőled:
● érettségi
● kiváló angoltudás
● problémamegoldó szemlélet
● jó kommunikációs készségek
● felhasználói szintű számítógépes ismeretek
● igényes megjelenés
Az ajánlatunk:
● havi bruttó 320.000-540.000 Ft (=havi fix + teljesítmény bónusz + sales bónusz)
● rugalmas munkavégzés (heti 25-40 óra)
● megbízási szerződéses jogviszony
● hosszútávú munka, karrierépítési lehetőség
● díjmentes szakmai képzések (házon belül és kívül)
● igényes, modern iroda
● fiatal, dinamikus és profi csapat
● munkavégzéshez szükséges eszközök és rendszerek biztosítása
● egy teljesen új szemléletmód a hazai ingatlanpiacon
Szimpatikus? Küldd a CV-d!
Fényképes szakmai önéletrajzodat az allas@livlia.com e-mail címre várjuk. Minden jelentkezőnek visszajelzünk 2 héten belül, valamint az interjúkat maximum két körben letudjuk – ezt megígérjük! 🙂
További információ a pozícióról és rólunk:
https://dreamjo.bs/hu/job/livlia/ugyfelkapcsolattarto-ingatlanpiaci-startupnal
Egyéb béren kívüli juttatások
A munkavállalóval kapcsolatos elvárások
A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók
OKJ
főiskolai végzettség
egyetemi végzettség
Beszélt nyelvek
Hirdető cég
A cég rövid jellemzése
A Livlia hazánk első hibrid ingatlanértékesítést és vételt, továbbá ingatlanbérbeadást és
bérlést támogató szolgáltatása.
2017-ben alakult a hazai és regionális, offline, valamint online ingatlanpiac
megreformálásának céljával.
Jelenlegi célunk az ingatlanértékesítési folyamatlánc lehető legmagasabb fokú digitalizációja
és automatizálása mind ingatlaneladási, mind ingatlanbérbeadási
oldalon.
A cég címe
Dési Hubert utca 22. 2lph. fszt.1.
1098 Budapest
Munkahelyi információk
Feladatkör, kompetenciák és felelősség
Főbb feladatok, munkák:
XIII. kerületi rendelőnkbe keressük csapatunk új tagját,hétfőtől péntekig tartó váltott műszakos munkarendben, heti 40 órában.
o adminisztráció, páciensek koordinálása
o vérvétel a tesztek elvégzéséhez
o orvosi asszisztensi feladatok ellátása
Kezdő bérezés: Nettó 300 000 Ft/hó
A munkavállalóval kapcsolatos elvárások
A pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók
Képzési szak
Készségek és személyes tulajdonságok
o Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
o Elhivatottság a szakma iránt
Hirdető cég
A cég rövid jellemzése
A cég címe
Váci út 70
1132 Budapest
Kapcsolat
Tel.: +36203213903