EZÉRT NINCS SE PÉNZ, SE CSALÁDI PÓTLÉK: Teljesen összeomlott a Takarékbank netbankja!!!
A Takarékbank közleménye szerint nem megy normálisan a pénzintézet netbankja.
Azt írták, hogy a csoportjukhoz tartozó 13 hitelintézet informatikai átállására nem sikerült rendesen felkészülniük. Amelyik ügyfelüknek elintéznivalója lenne, annak azt tanácsolják, hogy ne most akarja ezt csinálni, vagy menjen be a Takarékbank egyik fiókjába, azok még működnek.
A bank szakértőinek az az álláspontja, hogy a bankszünnapok után túl sok ügyfelük akart bankolni, ettől pedig túlterhelődött a rendszerük.
Olvasóink azt is jelezték, hogy a takarékbankos bankkártyájuk se működik. Így például volt, aki a benzinkúton került kellemetlenebb helyzetbe, más a fizetéséhez nem fér hozzá napok óta. Az információkért megadott telefonszámon is csak annyit lehet megtudni egy gépi hangtól, hogy rendszerproblémák léptek fel. Megkérdeztük a banktól, hogy hány embert érint a probléma, és mikorra oldódhat meg. Amint válaszolnak, közzétesszük.
Frissítés: Közben kijött egy közlemény banktól, amiben megdicsérik magukat, hogy mégiscsak jól sikerült az egyesülés, pontosabban „ A Takarék Csoporthoz tartozó 13 hitelintézet cégjogi egyesülésével párhuzamosan sikeresen lezárult a fúziókat kísérő informatikai átállás” – írják.
Az ügyfelek számára számos előnnyel jár a takarékok egyesülése: a fejlesztési folyamat részeként, ütemezetten, egységesített, versenyképes termékeket vehetnek igénybe,
a közös, modern informatikai rendszer pedig egyszerűsíti és gyorsítja a kiszolgálást.
A Takarékbank szolgáltatásai a folyamat végén minden csatornán elérhetővé válnak: hagyományos ügyintézéssel, telefonon és interneten, illetve ezek személyre szabott kombinációjával, áll szintén a közleményben.